16.5.09

Rörremontsida på Internet (Foto: Helena Hurme)


Jag frågade på vårt bostadsbolags extraordinarie möte om byggfirman skulle informera invånarna på Internet. Svaret var nej. Jag meddelade då att om de inte gör det, så gör jag det. Jag öppnade en sida, "Rörremont-Putkiremontti" på adressen http://putkiremontti.ning.com/. Jag gick också med i Facebook när min väninna från Jyväskylätiden var här och bjöd in mig.


Jag vet nu att jag inte behöver vara bostadslös i augusti när rörremonten börjar :) utan får bo i en väninnas gästrum (men är mest borta i augusti, delvis på en kongress). I september-november hyr jag en möblerad tvåa. Skönt!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

En fin idé den där putkiremonttisidan. Tyvärr kan vi inte följa exemplet här i Jyväskylä - vi är endast fyra i huset som har tillgång till nätet. Men säkert kommer jag - och kanske de tre andra med - att följa med hur ni har det där i Vasa. Hoppas att ha öppen tillgång till sidorna. Ha det bra, Oili

20.5.09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida