24.6.09

Min mamma i mormors kök (Reklambild, okänd fotograf)

Medan jag satt och lät nagellacket torka (som jag köpt för att täcka min svarta nagel och som annars är ganska bjärt), passade jag på att bläddra i gamla bilder. Jag hittade en från min mormors kök (jag har kaffekannan i koppar som står till vänster i bilden och kakformen som hänger alldeles i vänstra kanten). Jag kommer ihåg att mamma berättade att hon ställt upp på en reklamfotografering. Jag vet tyvärr inte vem om är fotograf. Jag undrar likaså när bilden är tagen. På en bild där jag är under två år (som finns någonstan på min blogg) har mamma håret uppsatt som på den här bilden. Den som skulle ha fått hennes tjocka, svarta hår!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida