8.6.08

Gerbera i Åbo (Foto: Helena Hurme)

Jag hade ett möte i Åbo 6.6. och en fest kvällen innan, så jag var tvungen att flyga t/r. Tyvärr missade jag anslutningsflyget i Helsingfors och fick ta buss till Åbo. Jag hade tio minuter på mig att fota före mötet. Det råkade vara en gerberautställning framför domkyrkan och den vattnades på förmiddagen. Jag hade min nya Nikon D300 och ett par objektiv med mig och knäppte en hel del. Här är några av bilderna:








































































































3 kommentarer:

Blogger ShadoW sa...

this is a simple answer for "what heaven look like?"

24.7.08  
Blogger Helena sa...

Did you think of the little boy? If there is a heaven (which I doubt), perhaps we can then play among flowers with our favourite toys? I know of loads of other things I would rather do, however. Like taking photos, forintance :),

1.8.08  
Blogger Helena sa...

Did you think of the little boy? If there is a heaven (which I doubt), perhaps we can then play among flowers with our favourite toys? I know of loads of other things I would rather do, however. Like taking photos, for instance :),

1.8.08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida