4.8.08

Några Nikonbilder (Foto: Helena Hurme)

Jag satte in några Nikonbilder till, ibland dem två versioner av samma bild, en delförstoringoch den ursprungliga.









Jag sätter in ett par bilder som jag tagit med Nikon D300 för att visa att den nog också tar bra bilder, inte bara min nya Canon G9! Dessa är delförstoringar och sparade i webbformat så de är inte så förfärligt stora filer. Men nog tål de ursprungliga bilderna förstoras, nog! Ni borde se taggarna på den blå blomman, till exempel, i full förstoring.

Annars så såg jag i reklamtidskriften Mega att de publicerat en av de bilder jag vann Vasa stads 400-årsfototävling med. I och för sig är det trevligt att de tyckte om den men de har faktiskt gjort det helt utan lov!!! Jag skall nog så småningom åtgärda saken.







0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida