16.7.07

Vackra drömmar? (Foto: Helena Hurme)


Jag sökte bland gamla bilder efter en där jag sitter i jaktstass (men jag tänker inte sätta in den bilden på bloggen). Då råkade jag se dessa bilder. Dem tog jag nio dagar efter min mans död hösten 2004, när jag var uppe med min bror på hans stuga och jagade fågel. Jag sökte efter Internetadressen dit (han hyr nämligen ut stuga åt hugade) och hör och häpna: där satt jag på en av bilderna i just den hatt som jag ville visa åt min väninna. Här är alltså länken http://kotisivu.mtv3.fi/posio/metsastys.html . Huvudsidorna finns nog också på svenska. Man lämnar bara bort metsastys.html och väljer sedan språk. Men alla länkar fungerar inte, vilket jag bör göra min bror medveten om, märker jag. Stugan är vinterbonad och har alla bekvämligheter så det är bara att kontakta min bror (eller mig!) om någon är intresserad. Det lär ha varit gäster från balnd annat Tyskland och Spanien där redan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida