4.8.07

Cykelsäsongen fortsätter!

Det har varit antingen för varmt, för regnigt eller för blåsigt för längre cykelturer. Idag cyklade jag äntligen igen, dock bara lite över 22 kilometer. Men jag satt och njöt av livet och tänkte på vad många trevliga saker det finns! Jag cyklade ut till ABC och sedan till Korsnäståget. I något skede var jag tvungen att fråga var jag var. Jag fick höra att jag skulle cykla rakt fram och då skulle jag komma till Roparnäs. Jag trodde att jag var mycket närmare Vasa så jag tog av åt höger och förstod sedan, att jag kommit ut i Bobäck! Jag körde genom ett nytt bostadsområde med egnahemshus vid Smedsbyvägen. Jag är inte säker på att området motsavarade min estetik: det var helt enkelt för brokigt. Det fattades ungefär bara ett svart hus!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida