4.3.06

Välkommen till min 90-årsdag 1.3. 2036!

Jag har just fått veta att min beräknade dödsdag är den 12 oktober 2038, så att ni vet! Jag blir alltså 92 år om jag inte dör före det. Det känns bra att veta så här efter födelsedagen. Många ( dvs alla som är födda före 1978) av dem som deltog i festligheterna kommer själv att fira sin sextioårsdag före 2038, vilket tröstar mig.

Hur kan jag veta detta? Gå in på följande länk och tryck på Deadline. Kom ihåg att sätta på ljudet på datorn.
http://www.hs.fi/henkkoht/

På grund av denna information passar jag på att bjuda in alla som var på min sextioårsdag också till nittioårsdagen den 1 mars 2036 (stället bestämmer vi senare). Ni behöver inte bekräfta detta ännu, särskilt som det tyvärr kommer att vara speciellt många män som inte kommer att kunna delta på grund av att de redan gått hädan. Sånt är livet!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida