2.3.06

Ett hjärtligt tack!


Jag har satt in den bild jag har av min 60-årsdag: ett virrvarr av härligheter (bilderna är tagna av Marta Rusek med min lilla Nikon Coolpix 5900. Marta är en van fotograf, men kameran är inte den bästa, så kräv inte för mycket av bilderna).

Det var för mig en fantastisk fest. Jag lever länge på de varma kramar jag fick och alla de vackra orden, för att inte tala om blommorna. De mest underbara rosor i rött, rosa och gult, härliga orchidéer, vackra liljor och så vidare. Böcker i högar, fantastiskt välfunna gåvor, som skrinnskorna! Underbara smycken, som passade bättre till min dräkt än de guldsmycken jag bar. Och ensam behövde jag minsann inte vara! Det jag saknade var att ha haft lite mera tid för var och en av er. Jag funderade till och med att man kunde stämma lunchträff med er alla separat. Det skulle betyda sexton veckors vardagar som skulle vara bokade. Om ni ber mig, lovar jag att ge er en lunchrast var!

Tusen tack för att ni kom! Jag har fantastiska arbetskamrater och vänner.


PS Jag tänkte sätta in flera bilder. Om det är någon som inte vill synas på denna blogg (som ju inte är alldeles lätt att hitta), vänligen meddela mig. Jag censurerar nog alla fula miner etc.

PPS Skriv gärna kommentarer här nedan vid Comments.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vännen!
Nu först hinner jag läsa din blogg och känner mig alldeles rosig! Härliga texter och bilder. Jag vill gärna boka en lunchrast med dig och höra allt om din resa till Frankrike.
Varm kram, Maggan x

10.4.06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida