28.2.11

Vuokattivistelsen fortsätter

Stället är fantastiskt! Gratis internet både via en Ethernetkabel och trådlöst så jag kan följa med vad som händer. Tjänstemobilen funkar också (liksom min nya privata iPhone :), som visserligen idag råkade få polskt tangentbord!!!, men det kan man ju åtgärda. Skidat igår och varit tre gånger på gym, senast idags strax efter sex. Nu lite artikelarbete, annars läst delegationens för informationsspridning mycket intressanta böcker. I morgon födelsedagsfest på restaurang Kippo, dit jag bjudit in en studiekamrat med fru. Menyn (som annars finns på Internet) kommer att bestå av en ostbricka med rågbröd, lammkotletter, sås med rökt vitlök, vitlöks-gräddpotatis och en gelé med mynta och enbär. Intressant. Sedan blir det hallonsorbet. Till för- och huvudrätten Capitel de’Roari Amarone Valpolicella, som är ett mycket speciellt vin med en kännspak smak. Sedan kommer de att övernatta en natt i mitt rum, som har plats för tre personer.


Jag försökte ladda upp en video (som kom till i misstag när jag trodde mig ta ett foto med iPhonen!), men det visade sig var så svårt med den utrustning jag hade tillgänglig här så jag lät bli. Jag får ta nya bilder med telefonen idag :)!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida