12.5.07

Fiskarens nät (Foto:Helena Hurme)

Detta är en av många bilder som jag tog idag när jag var med en fyra andra medlemmar i Vaasan Valokuvailijat till Klobbskat och Kalle's Inn på Replot utanför Vasa. (Jag hade ringt och frågat om vi får fota på Kalle's Inns område och det fick vi). Vi startade klockan 7 från staden och var tillbaka mellan tolv och ett. Vädret var inte det bästa möjliga, men inte heller dåligt. Jag har suttit och satt in bilderna med Eurovisionens sångtävling började. Jag har min lilla television i arbetsrummet så att jag kan titta på den vid behov. Just nu skriker någon sångerska från Slovenien. Ungern är bättre, definitivt (jag skriver detta i "realtid", för hon sjunger som bäst). Men nu räcker det med bloggbilder för idag . Jag skall koncentrera mig på sångerna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida